8.2.09

Sim Sala Bim!

Den här papperssamlaren har samlat damm i butiken ett tag...

...Och det är ju inte så konstigt - för den ser ju inte så mycket ut för världen ;-) Men, så gick chefen med på att sälja den till mig för ett brakpris (fast hon vet inte om det än), så att jag skulle kunna visa hur den kan se ut!
*Tadaa*

Och baksidan...

How to:
Förvaringen är först lite mattslipad med ett superfint sandpapper och målad med akrylfärg. Sedan har jag använt mig av decoupage-teknik för att fästa och lacka på pappret. Detta tjocka scrappapper (BoBunny för övrigt, finns också i butiken) är inte helt idealiskt för decoupage, det har en tendens att bubbla sig lite. Men snygg blev den ändå! Jag har en hel del teorier om hur det går att göra snyggare, fråga i butiken om du vill ha tips!

Mappen heter "Shelf It" - och hittas under kategorin "förvaring". Blotta 119 kr kostar underverket. Obs - omålad och utan innehåll ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sannas rosa variant är jättesöt... men det jag gilar bäst med de där förvaringarna är att de verkar så himla stadiga. De är tillverkade i vad jag förstår är någon sorts cellulosamaterial, som äggkartong fast jääääättehård ihoppressat, ungefär som såna där hårda pappaskar man ka nköpa ibland och altra.