9.11.08

Julkort med BasicGrey

De nya finfina julpapperna från Basic Greys julkollektion Wassail inbjuder verkligen till julkortspysslande.
Här har jag använt mej av ett mönstrat papper som heter Greetings samt baksidan av ett av de andra papperna ur serien, det röda under bokstäverna. Bladen är utstansade med en Quickutz die och bokstäverna är Thickers. Blomman är ur mina egna gömmor men det finns massor av andra jättefina i butiken just nu. På den lila bilden kan man se hur glittriga jag fått bokstäverna med hjälp av en penna från Sakura. Jag har använt samma glitterpenna både på blomman och runt om när jag målat ram. De svarta små stygnen är ritade med en vanlig filtspetspenna och det sotade runt kanterna är fluid chalk i färgerna dark brown & charcoil.

Hur går det med era julkort, får ni klart dem eller blir det köpekort också? Kom gärna in i butiken och låt er inspireras av allt nytt fint som kommit in, Basic Greypapperna exempelvis.

/ANNAANNA




Inga kommentarer: