15.11.08

Två julkort

Jag har gjort två julkort, dock är färgen på bilderna ganska ljus. Vill ni se dom live är det bara att skutta in till Brunsons... och titta på allt annat superfint dom har...




Det här kortet har ett vitt cardstock, Bazzill Dotted som grund, därefter ett svart och ett vitt Bazzillpapper. God Jul stämpeln kommer från Inkido. Ett svartprickigt, rosaprickigt och rosa band har jag också på kortet. På det vita pappret har jag stämplat snöflingor (Inkido) med svart och rosa färg. Jag såg att AnnaAnna hade använt den stämpeln och tyckte det blev så fint, så tack Anna för inspirationen! :o)



Det andra kortet har en bas av ljusblå cardstock och på det ett papper från Websters pages, Ting-a-ling collection, "Dear Santa". Det syns inte så tydligt men det är en vit text på pappret och jag har valt att fylla i en del med svart penna, "Santa, I've been good". Bakom det pappret sitter en grön cardstock som ram. Jag har använt mig av tre stycken prickiga band, ett rött, ett grönt och ett ljusblått. På det sitter en bit som jag skurit ut från ett papper från samma kollektion som det ljusblå, detta heter "I am merry". På kortet sitter även ett hjärta, från Inkido.

Malena

Inga kommentarer: