26.1.09

Alla Hjärtans dag

Jag har fått hem massor av roligt material, papper, band och dekorationer att tota ihop saker på alla hjärtanstema.

Till första kortet jag visar här har jag faktist inte använt något mönstrat papper utan jag tog cardstock i tre olika färger istället. Som ni ser på detaljbilden har jag använt distanstejp till pappret i mitten på kortet. Jag har dessutom fäst bollfransen på baksidan av det översta pappret så att bara själva bollarna syns.



Det finns massor av fina alla hjärtansgrejer i butiken nu och dessutom många olika finfina Thickers. De thickers jag använt här heter Tinsel och de finns i ett antal olika färger.


/ANNA



ps. Jag e inte alls avis på Sara som är i värmen och går på stoooor rolig mässa. Fast jag vet hur skoj hon tycker att det är å det är henne så väl förunnat.




Inga kommentarer: