2.1.09

Presentinslagning

Material för Scrapbooking kan användas till mycket, här har jag använt ett papper från MyMindsEye, "Jack Frost" till att dekorera en "påse" som jag själv gjort. Paketet innehåller flera små julklappar som annars skulle blivit inslagna en och en i små knyckliga paket.

Själva påsen har jag gjort av grovt papper på rulle, avsett att användas som skyddspapp när man målar eller tapetserar. Jag är ganska övertygad om att vanlig cardstock hade varit ett bättre val men då jag inte hade någon lämplig färg hemma när jag vek påsen fick det bli såhär. Snöret är ett vanligt hushållssnöre men även det skulle bli bra om man bytte ut mot ett snyggt siden eller organzaband. Polkagrisen är en riktigt ätbar och jag tycker att såna där små extrasaker gör så himla mycket när man slår in paket.

Lite julpapper från My Minds Eye finns fortfarande i butiken men de är så himla fina så om du vill ha några så får du nog skynda dej in.


/ANNA

Inga kommentarer: