5.1.09

Fancy Pants

Jag har skapat i de nya Fancy Pantspapperna som kommit in i butiken.
Papperna är jättemysiga och går att använda till lite allt möjligt, jag kan avslöja så mycket som att det är mycket ljusblått och att de passar jättebra att scrappa med till exempelvis små pojkar (som motvikt till allt sött rosa).
Eftersom klockan är jättesent nu och det är alldeles mörkt ute så kan jag tyvärr inte fotografera mitt alster och ge er en sneak utan måste vänta till i morgon förmiddag. Titta in i morgon igen så ska det finnas bilder uppe.
Å ni glömmer väl inte 1/Klubbkvällen och 2/Att söka till Brunsons designteam. Vi är allihopa jättenyfikna på vad för alster ni skickar med i ansökningarna och jag personligen är jättesupernyfiken på vem vår nya kollega kommer att bli.
/ANNA

Inga kommentarer: