6.6.09

Clear album + Dream Street Papers



För ett tag sedan köpte jag ett Tim Holtz clear album hos Brunsons och jag har länge funderat över hur jag ska scrappa det. Efter ett tag mognade idén om hur det skulle se ut och nu har det äntligen blivit av. Alla papper förutom det till höger på sista uppslaget kommer från Dream Street papers och finns i butiken. Detta kommer från My little shoebox och det tillsammans med turkos overlay från Hambly, som jag skapade en extra sida i albumet av, finns också i butiken liksom banden på albumringarna och bokstäverna på framsidan vilka är Puffy Alpha 'Pink' från MM. Övriga dekorationer fanns hemma hos mig... tyg/filt-dekorationer från American Crafts, rubons också från AC, Daisy Bucket och Pink Paislee, thickers från AC och stämplar från Jenny Sandberg design samt Daisy Bucket.







Det var väldigt roligt att skapa detta album även om det krävdes lite extra eftertanke hela tiden eftersom man måste planera båda sidorna samtidigt.

Önskar er alla en riktigt trevlig Nationaldag och en skön helg!

Susanne H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super super super fiiiiint album!!!!! Ha en trevlig nationaldag du me :) ...Scrapkram Jenny

Sockergrynet sa...

Underbart, underbart fint!!!!