6.6.09

"Cool and Happy" med Prima Marketing

"Live your life to the fullest"
"Cool & Happy"
Härliga, puffiga, nyinkomna bokstäver i vitt...
Här har jag använt både stora och små mönstrade papper från PM. Jag har också rivit papper och lagt bakom två blommor. Jag har dekorerat med fragments, rhinestones, knappar, minirosor, blommor från t ex PM, Jenni Bowlins chipboardknapp, chipboardkrona från Maya Road (som jag har har färgat in med och distressdynor och sen lagt Distress crackle paint på...jätte kul!), spets och bankade brads med Mr Tim H:s hammare (som jag äntligen har skaffat :) )Från mina gömmor kommer den lilla flugan, minibokstäver och silvertråd, som jag har snurrat. Allt annat finns att köpa i butiken.
Ha en underbar lördag!
...och glöm inte att skicka in ditt bidrag till utmaningen!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer: