20.6.09

Mina första glasögon

Agnes har fått sina första glasögon - "Hello Kitty" - de är röda och jätte fina.

Här var det självklart att scrappa en LO i "Hello Kitty" tema. Jag har använt mönstrat papper från American Crafts. Jag har gjort en liten tavla där jag rev papper och klippte ut knappar. Sen har jag dekorerat med en journaling från Elle´s Studio och minirosor i olika färger. Jag har också använt minibokstäver i rött. Från mina gömmor har jag använt minirosor i limegrönt och orange, en liten svart fågel, ett Hello Kitty märke, limegrön spets, rhinestonesblommor och snirkliga stickersbokstäver. Jag har inspirerats av Augusti 73 i vårt DT-team och gjort ett första försök att stämpla en liten snirklig ram bakom fotot. Hon är helt suverän på att göra fint på sina LO:s!
Hoppas att jag ger er lite inspiration så här på lördagskvällen.
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer: