8.6.09

Pippi på fåglar?

Ja, om man får små stämplar med fåglar blir det lätt så. De här små fåglarna är från BamPop, heter Fatbirds och finns i butiken. Jag tycker de är jättefina att ha på kort. Små fåglar har ju alltid mycket att säga! Jag gjorde ett kort av en påse med temat saknad (long time, no see..):





Som avslutning en liten käck baksida! Jag har använt papper från Fancy Pants/On a whimsy/Delight och bokstäver från My Little Shoebox. Jag fick också användning för en jättestor, ganska ful tygblomma från Pink Paislee, plötsligt passade den någonstans! Jag gjorde ett litet tankehäfte att ha i väskan, kan aldrig vara fel:
Jag har använt papper från Dream Street Papers, chipboard från Pink Paislee, journaling från Elles Studio och bokstäver från MLS, allt hittar ni i butiken.

Scrapkramar från Marja/Miss Muffin

Inga kommentarer: