25.6.09

Kraft Scrap

Fick Fancy Pants Kraft Kuts i brevlådan och fick scrappat 2 layouter.



Här har jag använt Fancy Pants Kraft Kuts och svart cardstock som bakgrund. Chipboard från Chatterbox, overlay från My Little Shoebox, gul knapp och rosor, journaling från Jenny Bowlin.
Ur min egen låda tog jag spillbitar från Sassafrass, rub-ons från Glitz och thickers från AC.


Här har jag använt Fancy Pants Kraft Kuts samt On A Whimsy, vanlig Kraft och rosa cardstock. journaling från Elles Studio, bokstäver från Jenny Bowlin, My Little Shoebox tiny och thickers från AC.En urklippt uggla från AC och tyll som jag sytt på runt fotomattan i Kraft.
Ni hittar allt i webshopen!

Scrapkramar från DT Miss Muffin

1 kommentar:

Anonym sa...

Ännu fler härliga LO:s att inspireras av. Superfina! Scrapkram Jenny