12.7.09

Layout: Kojbyggare

Mitt "offer" även den här gången är Caaaaaarl... Jag får nog ta och göra lite layouter med Carls storebror och kusin med, så det blir rättvist.


Jag har använt röd och blå cardstock från Bazzil samt craftpapper (fotomattorna). Det prickiga pappret kommer från Cosmo Crickets, det randiga och den lilla rutiga biten också. Journalingcard:et kommer även det från samma ställe. Måttbandstejpen är från 7 Gypsies.
Jag har använt 4 olika sorters bokstäver, chalkboards från Jenni Bowlin (de svarta på gult), små Tiny Alphas från Making Memories (vita i svarta rutor , jo jag ska fylla på med resten av datumet när jag tagit reda på det) samt två olika sorters Thickers från American Crafts. De röda thickersen är i filt och av typsnittet Playroom, de ljusblå i foam heter Giggles.

Jag tror att man kan hitta allt jag använt på Brunsons, dvs om inte någon sak tagit slut.




/ANNA

Inga kommentarer: