13.7.09

Veckans skiss, v 29

Hej på er alla glada scrappare! Nu är det väder för att sitta och pyssla och jag tar vara på varje ledig sekund. Vi, i DT teamet, har fått i uppdrag att lägga ut veckans skiss och göra en tolkning av den. För att göra det lite mer utmanade för min egen del lät jag min man, Patrik, rita en skiss som jag sen ritade av och tolkade - så här blev resultatet.
Så här blev min tolkning av skissen...Här ser ni nyinkomna mönstrade papper från October Afternoon, helt underbara! Jag har även klippt ut ett litet moln, som liknar en bil, av mönstrat papper från My Mind´s Eye (Linnéa älskar bilar). Som hjul valde jag stickers från samma tillverkare och i den ena har jag stämplat en krona (från mina gömmor) och i den andra satte jag dit siffror (Linnéa har lärt sig räkna!). Som ficka valde jag att klä en liten pocket från 7 gypsies och i den sticka ner en liten journaling från October Afternoon. Jag har även använt en grungeboard fjäril (Mr Tim:s), rhinestones, knappar och till sist bubbliga bokstäver från mina gömmor.
Hoppas att jag ger er lite inspiration.
Ha det så bra!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer: