4.7.09

Mina inköp Summerscrap



Jag vill ju inte vara sämre än "chiefen"... här är en del av det som följt med mej hem... Jo, det blev en del bokstäver... Ni kommer säkerligen att få se tjaaaa... nästan allihop sittandes på layouter eller annat skoj.
I morgon ska jag se om jag kanske hittar några papper, men bara några.



/ANNA

ps. det där nya som Sara säger kommer in i butiken på måndag, missa INTE det för det är finfina grejer.

ps2. Det är jättekul när folk kommer fram å säger Hej! på mässan, en del har gjort det nu under dagen å vi hoppas på många fler i morgon.


1 kommentar:

petraso sa...

oj oj va massa läckert ANNA och hmmmmmm Varför Tog jag inte och hastade ner..... hm kanske hinner jag om jag sätter mig i bilen nu? Och hm vad kan det vara som kommer på måndag??????? Skoj med påfyllning direkt efter mässan.....

hoppas komma ner snart ...