9.7.09

Stjärnalbum











Sara frågade mig för ett tag sedan om jag ville göra ett stjärnalbum i chipboard. Det ville jag såklart! Jag funderade ett tag på vilket tema albumet skulle ha och beslutade mig för att göra ett litet album om min familj och de olika saker som vi är stjärnor på. :o) Jag ritade av albumsidorna på papper, klippte ut och limmade på dem. När de torkat filade jag papperskanterna med sandpapper för att få en fin kant.
//Susanne H



Material: Papper - American Crafts, Jenni Bowlin Studio, Bazzill dotted swiss
Journaling cards - Jenni Bowlin Studio, Elle's Studio
Fragments - Tim Holtz
Bokstäver - My little shoebox
Övrigt - stämpel, knappar och band finns i butiken, blommor och bling - privat

3 kommentarer:

Alien Bling sa...

Ett jättefint album - härliga färger. :D
Vad fiffigt att ha runda foton.

Annika sa...

Vilket underbart litet album.
Jättefint sammansatt med färger och mönster.. ja allt!

ANNAANNA sa...

Suuuuperfint, tio tummen upp för Susanne.