5.5.09

"Fröken Smilla´s känsla för grönt"

Det har kommit en ny utmaning i bloggen. Jag hoppas att ni hänger på! Här har jag gjort min tolkning och kanske ger det er lite inspiration. Här har jag scrappat en LO på min katt Smilla. I bakgrunden finns en grön cardstock och som mönstrat papper använde jag ett från Kaiser Craft, som jag har klippt ifrån. Bokstäverna är från Making Memories och Amerikan Crafts. Jag har också satt dit en swirls (Tim Holtz Grungeboard), klippt ut en liten fågel (My Little Shoebox Overlay) och som vanligt använt både Fragments och pearls. Filtblommor, pärlfloss och charms kommer från mina gömmor.

Gör som jag – scrappa utmaningen, det är superkul och alla ni som deltog i skissutmaningen - Tack för alla fina bidrag!

Scrapkram
//Jenny

1 kommentar:

Susanne H / snuffehar sa...

Wow så läcker! Härligt med allt det gröna.
Kram
Susanne