2.5.09

Sköna maj välkommen!


Jag älskar denna tiden på året. Våren är så ljus och skirt grönskande, solen strålar och jag mår så bra. Jag inspireras av allt det gröna i naturen och nu vill jag utmana alla er att också göra det.


Tillägg: Såhär gjorde jag trädet på layouten. Jag stansade ut cirklarna i lite olika papper, chalkade dem och limmade fast. Stammen har jag ritat på frihand på vit cardstock och målat lite här och var med en svart penna. Fäste sedan trädkronan med 3D-kuddar för att få lite liv. Slutligen dekorerade jag med lite blingstenar. Dessa fick representera ljuset som glittrar genom trädkronorna. Blommorna under trädet är en stämpel från Imaginisce som jag färglagt med ProMarker-pennor.

Regler:

Skapa en layout eller ett kort som går i grönt. Brunt, vitt och svart får användras som accentfärger med huvudsakligen ska alstret vara grönt. Förminska bilden till max 500x500 och skicka in ditt bidrag till info@brunsons.se. Du har 2 veckor på dig, dvs. t.o.m. den 17 maj, sedan drar vi en vinnare som får ett vårigt paket med papper och dekorationer från butiken. Det är ok att blogga ditt bidrag när du vill.

Lycka till!
Susanne H

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin LO att inspireras av. Hur har du gjort trädet? Synd att att inte jag får vara med...jag ääälskar dessa utmaningar! Scrapkram Jenny

Susanne H / snuffehar sa...

Jag stansade ut cirklarna i lite olika papper, chalkade dem och limmade fast. Stammen har jag ritat på frihand på vit cardstock och målat lite här och var med en svart penna. Fäste sedan trädkronan med 3D-kuddar för att få lite liv.

Du behöver ju inte vara med i tävlingen för att inspireras att skapa grönt. ;o)
Kram
Susanne

Anonym sa...

Tack för tipsen! Jag säger det igen...så fin LO!...och jag har verkligen inpsirerats! Scrapkram Jenny

petraso sa...

hoppas nuí fått mitt bidrag i dag!