17.5.09

Kiss me and love me forever...

Psst... Nu finns det underbara papper från Making Memories i butiken! Jag såg direkt att dessa skulle passa bra med mitt bröllopsfoto och tänkte att nu ska jag scrappa i svart och vitt. På min LO har jag även använt Tim H´s Grungeboard (gångjärn och krona) som jag har färgat in med stämpeldyna i svart och vit. (Jag har tillverkat en extra flik som delvis ligger över LO:n där jag, på insidan, har skrivit refrängen från en låt som vi hade på vårt bröllop. Från samma tillverkare använde jag även bokstäverna Wedding 'Alpha Pearl'. Här finns också blommor som jag har stämplat på, röda och svarta rosor, pearls, Fragments och chipboard. Allt finns att köpa i den mysiga lilla butiken mitt i stan - Brunsons! (Bakom fotot - vågrätt- ligger ett svart/vit prickigt papper från mina gömmor).

Ha det så bra och scrappa lugnt!

Scrapkram
//Jenny

1 kommentar:

mammasol sa...

Så fiiin!
Du övertäffar dig själv hela tiden.
tack för all inspiration som du delar med dig av.
Du är toppen!
kram solveig