24.5.09

Scrappa rester och lite till

Jag har tagit tag i resterna av mitt DT-kit och scrappat för fullt.Den här gången fick yngsta dottern vara med..faktiskt ingen LO med Polly..kors i taket.
På den här LO´n fick fotot styra, eftersom det är så speciellt. Emmas kompis hade ett annorunda projektarbete på gymnasiet. Hon kroppsmålade Emma, mfl och fotade sedan resultatet.


Jag har använt mönstrat papper från Pink Paislee: Fetching/charming och engaging, Fascinating/alluring och Sweet Cakes Coll./cutiepie och även chipboard från PP/Enchanting, allt från butiken. Sedan har jag använt Thickers/jewelry box och bokstäver från Jenny Bowlin ur egen ficka. Fick även till 2 kort, det första med vilda planer:

Underbara Making Memories/Just Chillin Boy-stars med en orange cardstock under. Pilen är ett PP-papper/Sweet Cakes Coll./cutiepie, båda från butiken med stort B. Genomskinlig journaling ruta från Maya Road, bokstäver från American Craft/remarks och rosorna är egna.

En fågel ropar ut sin kärlek! Mönstrat papper från My Little Shoebox/A little birdie told me och Who´s there-sleep tight 1. Pratbubblan från American Crafts/Everyday-hi samt tiny alpha stickers från MLS, en överbliven bit från ett jornalingcard från Elle och givetvis lite bling o pearls, allt från butiken.
Min plastficka med spillbitar, bokstavsark med ett fåtal bokstäver, massor av urklipp, pappersbitar och diverse gav mig en idé, varför inte göra något av allt detta? Så här blev det:


Frågan är snarare vad jag inte har använt här..Från butiken har jag använt, chipboard från Pink Paislee/Enchanting, stämpel Drama Queen, vit cardstock och svart cardstock med dots, fragments från Tim Holtz, jornalingtext (keep this) och prickiga knappar från Jenny Bowlin, rhinestones och pearls.
Sedan mängder av Rub-Ons, spillbitar, band, stickers, bokstäver och blommor. Jag ka säga att den var jätterolig att göra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Supercoola LO:s!!! Så mycket att bli inspirerad av. Scrapkram Jenny

Sara sa...

Jag bara ääälskar dem, speciellt den sista!!!

Kram Sara

ANNAANNA sa...

Ååååhh... du har fått med en bild på Lenore^*smiles* Got to love that!!!