10.5.09

Minialbum

Jag har inspirerats av Sara och scrappat ett minialbum!




I butiken finns nu ett kul album i 4x6 format. Albumets omslag är av chipboard och innehåller 10 plastfickor att dekorera. Jag ville göra ett album med mamma, pappa och mig. Hemma har jag ett gammalt album från tiden när de precis har träffats och när jag kom till världen. Istället för att ta foton från albumet så valde jag att fotografera och det blev riktigt bra, fick en gammal känsla.



Jag använde mest papper från My mind`s Eye. Men ett och annat från mina gömmor har också kommit med. Sen finns det tags (Elle´s Studio) och Mini Bingo Cards (Jenni Bowlin). Jag har satt dit olika stickers från 7 Gypsies - jag använde stickers med passande ord om familjen och fotografier som jag satte dit tillsammans med fotona. Givetvis, som vanligt, finns det fragments, pearls, blommor, spets och brads med.
Kom gärna in till butiken och kolla in albumet mer. Det var svårt att få bra bilder eftersom allt sitter i plastfickor.
Ha det så bra.
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer: