2.5.09

Gammelmormor...

Idag har jag varit på träff och gissa om vi scrappade? Jo, jag trotsade vädret och satt inne hela dagen, galet eller ej, det är frågan? Här har jag gjort en LO på min gammelmormor Alma. I bakgrunden finns ett papper från Basic Grey. Sen är samtliga, helt underbara och nyinkomna papper, från Cosmo Cricket. Bokstäver, blommor, svarta pearls, stickers, minibrads, fragments och floss, allt finns i butiken. Från mina gömmor kommer spets och eyelets.
Visst är det kul att scrappa? Ha det så bra!
Scrapkram
//Jenny

3 kommentarer:

annmari sa...

Och jag har redan sett den live :-)
Ja det är kul att scrappa, helst med tillsammans med andra

Susanne H / snuffehar sa...

Så fin den blev!
Kram Susanne

Anonym sa...

JA! det är så roligt att scrappa och ännu roliga tillsammans med andra - Scrapkram Jenny