15.3.09

En "solig" regnLO

Hej !

Jag heter Annika och är en av de nya Dt medlemmarna hos Brunsons.
Fick i veckan hem ett helt underbart paket från Sara.
Här kommer det första alstret jag skapat av materialet....


Har här använt mig av vit bazzil till bakgrund.
Det underbara flockade blåprickiga papperet kommer från 7gypsies. De stora bruna bokstäverna är thickers från American Craft. De små bokstäverna handskrivna och lite chalkade längs kanten.
Solrosarna kommer från Prima flovers, visst är de ljuvliga!
Även "glas stenar", knappar och band från butiken. Bradsen är från Reprint (privata)

Var även med en liten underbar "overlay". Krävdes en del funderande för att få till den, men jag lade en bit naturfärgat papper bakom med lite text och det blev jättefint!

Hoppas att jag inspirerat er lite!

Annika

4 kommentarer:

Sara sa...

I L♥VE THIS!

Kram Sara

Brunsons sa...

Ljuvligt Annika! Fullkomligt, fullkomligt underbart ljuvligt!

Tack!

♥ Sanna

Anonym sa...

Vilken otroligt härlig och vacker LO. Du har verkligen lyckats få den stämningsfull./Susanne L/skissm.

Anonym sa...

Så superfin LO du har gjort! Jenny i DT teamet.