14.3.09

Psst…
Hallå alla glada, kreativa! Det är jag som är Jenny, ny i Brunsons designteam. Jag hade turen att komma in i butiken just som Sara plockade upp alla godsaker från ”Over There". Hon plockade ihop en spännande blandning av papper och dekorationer och av det skapade jag...


Papper som jag har använt i bakgrunden är Bazzill Embossed, mönstrat papper från Jenni Bowlin Studio (det ursnygga med stjärnor och det med prickar) samt Collage Press. Minibokstäver från My Little Shoebox. Tags och ”pärlor på hänge” kommer båda från 7 Gypsies, den bruna blomman kommer från Making Memories och Pearls från Kaiser Craft. Allt finns på Brunsons.
Från Tim Holtz har jag använt ”Fragments” (kommer snart till butiken!!). Thickers från American Crafts, svarta glitterstickers från K&Company och övriga dekorationer som knappar och pärlor finns i mina gömmor…


Papper som jag har använt här kommer från My Little Shoebox (det färglada i bakgrunden), Basic Grey, 7 Gypsies och Jenni Bowlin Studio. Overlays från My Little Shoebox. Dom söta Pearl Flowers kommer från Jenni Bowlin Studio. Stämpeln (”Cherish…”) kommer från CatsLife Press och minibokstäverna från My Little Shoebox. Thickers (orange) från Americkan Crafts. Pearls från Kaiser Craft. Allt finns att köpa i butiken –så skynda in!
Övriga dekorationer är från S.E.I, siffran 8 är stickers från K&Company och svarta thickers från American Crafts kommer från mina gömmor…

Jag fick också i uppdrag att skapa en LO om mig själv. Här har jag använt papper från Basic Grey. Den söta fjärilen är från Making Memories (finns också som papper med glittriga fjärilar – urgulligt!). Thickers är från American Crafts. Övriga dekorationer som knappar, blommor m.m. - allt finns att köpa på Brunsons.
Glitterstickers från K&Company, minibokstäver från Making Memories och återigen har jag använt Tim Holtz ”Fragments” – finns i mina gömmor…

Hoppas att ni inspireras av min LO:s!
//Scrapkram Jenny


3 kommentarer:

Annika sa...

Vilka härligt underbara alster!
Blir så kul att inspirera ihop häe på Brunsons!
Annika (Dt kollega)

Brunsons sa...

Suveränt Jenny - blev hur bra som helst! ;-))

♥ Sanna

Anonym sa...

Hej Jenny!
Vilka mysiga LOs du har gjort. Glada och väldigt spännande./Susanne L/skissm.