22.3.09

'Liten Dora'

Jag har gjort en LO med den underbara 'vintage' looken ♥ Bilderna är på mig när jag var liten, jag kallades (å kallas fortfarande) 'Doran' av mina närmaste. Jag gillade 'Dora-Bella' i julkalendern 'Trolltider' och då började jag kallas 'Sara-Dora-Bella' som senare blev 'Doran'. Jag har bl.a. använt mig av nya papper från Webster's Page och Kaiser Craft på LO'n.

Det är MYCKET Tim Holtz i mitt skapande nu...

Cardstock: Bazzill; Mönstrat Papper: Kaiser Craft, Webster's Page, Jenni Bowlin; Dekorationer: Blommor - Prima Marketing, Pärlor - Kaiser Craft, Labelholder - Reprint, Grungeboard - Tim Holtz, Hänge - 7 Gypsies, Metallhänge - Tim Holtz, Fragments - Tim Holtz, Bokstäver - Jenni Bowlin & Making Memories, Spets - egen, Klämma - Panduro, Overlay - 7 Gypsies. Färger jag använt är Distress dynor 'Vintage Photo' och 'Walnut Stein'.

Det mesta på LO'n finns i butiken.
♥ Sara

P.S. Ni har väl kollat in våra nya embosspulver??? Min 'favvo' är 'Passion Fruit', en härlig blandning av limegrönt och cerise! Sommar...


Inga kommentarer: