22.3.09


Min första nalle


Psst…Hej igen, alla glada, kreativa! Då var det dags igen för en ny LO. Här har jag använt en enfärgad, grön cardstock i bakgrunden. Mönstrat papper är från Little Yellow Bicycle och Jenni Bowlin. Från 7 Gypsies kommer ”pärlhänget” (jag älskar dem!). Den lilla metallramen är från Reprint och i blommorna sitter en liten tryckknapp från Tim Holtz. Från Mr Holtz har jag också använt ”Fragments” – hur coolt blir inte det? Bland blommorna finns också en chipboardknapp från Jenni Bowlin. De söta små hjärtgemen kommer från Creative Impression och så är jag ju tokig i pearls från Kaiser Craft och har givetvis använt det också. I min LO har jag även använt stämpeldynan Memento i färgerna ”Rich Cocoa”, ”Sweet Plum” och ”Pear Tart”. Allt finns att köpa hos Brunsons!

Jag har på denna LO även använt saker från mina egna gömmor som svart sidenband och pärlfloss. I högra hörnan har jag använt Tim Holtz mask (har hört att några av maskerna är på ingång till Brunsons) och hans tuffa visare i metall. Visaren och metallramen har jag satt fast med brads från Making Memories. De svarta små blommorna är från YouDo, liksom bradsen som ser ut som skruvar. Thickers är från Americkan Crafts och stickers från Making Memories.


Scrappa nu loss därhemma, vi ses snart igen!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer: