28.3.09

Stämpelförvaring


Nu äääntligen har jag gjort klart min stämpelförvaring. :o) Jag älskar förvaring och att organisera med fina lådor, askar och annat fint man kan ha till att förvara saker i, scrapgrejer eller annat man har. Jag har sett att många haft så smarta lösningar till sina stämplar medans mina legat lite huller om buller i en låda och jag har ibland även glömt vilka stämplar jag har. Jag föll för idén med laminering, som ni ser på bilderna ovan. Jag har köpt en svart box för CD-skivor och genomskinliga plastfickor. Jag har mätt ut vitt papper i en storlek som gör att det får plats i plastfickan, sen har jag stämplat på pappret och sedan laminerat det. Stämplarna fäster jättebra på lamineringen och sen är det bara bums ner i plastfickan och ner i boxen. Nu har jag full koll på vilka stämplar jag har. Jag är lycklig! :o)
Malena

Inga kommentarer: