16.3.09

Jag har fotograferat

Lite i butiken och tänkte att det kanske kunde vara skoj att lägga up några av de bilderna här. Det är ju inte alla som bor i Halmstad och har möjlighet att som jag trilla in och hälsa på flera gånger i veckan.
De här bilderna är tagna i lördags efter stängning. I morgon när allt det nya ska knös in och görs plars för så kommer det att se lite annorlunda ut.

På första bilden ser man stora bordet som står mitt i det inre rummet. När det är kurs i butiken brukar alla saker som ligger på bordet få flytta på sig å så sitter alla deltagare mitt bland alla pysselsaker och skapar. Till vänster om bilden finns väggen med det stora pappersstället och till höger valvet ut till yttre rummet.


Påsar med massor av matchande blommor. Hos Brunsons delas ibland förpackningar upp på det här viset så att man kan köpa många olika påsar istället för en stor förpackning med samma sort. (det känns lite som plockgodispåsar *smiles*

I yttre rummet i butiken finns det en rad med hyllor som är knökfulla med omonterade och EZ-monterade stämplar. Här sen man en av hyllorna full av blandannat Inkidos stämplar.

Peeeennor, ställ fyllt med Sakuras superhärliga pennor. Hos Brunsons finns det alltid massor av fina och bra pennor hemma, det finns blandannat Sakura som visas på bilden, ProMarkers at färglägga med och många olka sorters ZIG-pennor (skymtar i bakgrunden).

Ett av borden i yttre rummet har fyllts med nya saker från blandannat 7Gypsies, massa fint är det. Längst fram syns en Layout av DT-Jenny. De alster vi i designteamet skapar visas upp i butken som inspiration, här är det hur man kan använda tagsen som syns i lådan framför Jenny LO som visas genom hennes scrappade sida.

Så... det var alla bilder för idag, fler butiksbilder kommer inom kort, jag lovar.
/ANNA


1 kommentar:

Susanne H / snuffehar sa...

Vad mysig det ser ut! Jag ska ta mig tid att komma upp en dag och titta in. Var förbi butiken då vi var i Halmstad på mellandagsrea men då hade ni julstängt... ;o)
Kram Susanne