23.3.09

För att du finns...

Jag har gjort ett kort med Inkidos textstämpel "För att du finns", Sonja Aldén i centrum och stämplat med en brun dyna för att texten ska smälta fint in i allt det andra. Jag har stämplat på baksidan dvs den strukturfria sidan på ett Bazzilark, ett supersmidigt sätt få snygga matchande stämpelbakgrunder

Material i övrigt som jag har använt är brun, vit och beige cardstock från Bazzil samt maaaaaaassor av fluid chalk som jag färgat in papperna med. Färgerna på fluid chalken är, om jag inte missminner mej mest chestnut roan men även en del dark brown

Blommorna kommer från Prima och de små "rain drops"-en minns jag inte märke på men de säljs i påsar med färgmatchande blandningar i butiken.


Bladen är en punch från Martha Stewart.


Den runda textstämpeln som jag använt på kortets baksida (bild 2) kommer från EatCakeGraphics och pennan som jag använt att glittra med överallt heter Stardust och är från Sakura.
Allt materialet utom punchen från Martha Stewart finns i butiken nu.

/ANNA


Inga kommentarer: