11.10.08

Bam Pop

Jag vet att Sara berättat blandannat på förstasidan i webshopen att det kommit in en massa söta, coola, roliga och fina saker från Bam Pop. Jag fick i uppdrag att skapa något skoj. Min version av att skapa något skoj blev en tag att fästa på ett paket eller kanske en blombukett till någon som gillar när det är färgsprakande.
Själva tag:en är gjort i en bit ganska tjock kartong och på framsidan har jag använt mej av ett randigt färgglat papper från Bam Pop som heter "Suger Coated Stripes", det är alltså inte ett suger coated papper utan det heter bara så. De gröna bokstäverna är Thickers i typsnitt Daiquiri som jag lagt Glass på för att göra dem lite extra festliga, tyvärr syns inte det på bilden utan ni får gå in i butiker om ni vill kolla noga. Swirlen är ur ett clearstampspaket från Heidi Grace och paketet heter "A little bird´s tale". Snörena är vanliga paketband som jag hade hemma.På tag:ens baksida har jag fäst en bit cardstock från Bazzil samt stämplat en snirklig ruta som man kan skriva något trevligt i, namnet på födelsedagsbarnet kanske. Rutan är en stämpel från Prima Marketing. Den runda textstämpeln från Inkido är stämplad på en bit cardstock i samma färg som tag:en. Jag har fäst den utklippta cirkeln på distanstejp för att få till lite djup. Alla kanter runt om är sotade med fluid chalk i färgen Charcoil.
/ANNA

Inga kommentarer: