2.10.08

Oj oj oj

Oj oj oj - som vi har laddat!!

Vi har en massa lådor gömda bakom disken till julsläppet ikväll för Brunsons vänner. Vi stod båda två här igår och prismärkte för glatta livet. Hur ska vi hinna få upp allt på den timmen vi har stängt här ikväll?!

Jag hoppas verkligen att det blir en ringlande kö här utanför vid... Låt oss säga 17.55.

Vi har bunkrat med julmys och diverse attiraljer och väntar nu med spänning. Jag tror alla väntar till ikväll med att komma, så det är lugnt här nu :-)

Men oj oj, nu kom chefen! Nu börjar hon köra med mig igen!! *blir ivägryckt i halsbandet*

Vi ses ikväll!!

Sanna - er ödmjuke tjänare

4 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart kommer jag i allafall. Vad gör man inte för att du skall få slita lite extra. Kram på dig Sanna!

Anonym sa...

Jag ska strax göra mej redo att cykla bort en sväng :-)

Karin sa...

Tack för julmyset och allt roligt juligt! Fint det har blivit i den lilla rosa ! //Karin

Therese sa...

Så fint det blev och det känns mycket större. Mycket fina julpapper, nu är det bara att göra kort. Tack för en trevlig kväll.