15.10.08

Tävla och vinn!

Titta vem som har flyttat in!

Så fin han är! Alldeles rooosa! Och det är inget litet uppdrag han har. Här finns massa tjusiga blommor att vattna efter nyöppningen. Fast orkidéerna får han inte komma i närheten av. Hum ska dom ha vatten överhuvudtaget...?

Vi utlyser härmed en minitävling - döp ankan och få en liten present!
Vinnaren koras och presenteras i bloggen tisdagen den 21/10, gnid geniknölarna och förgyll allas vår dag! Lämna en kommentar med ditt förslag.

♥ Sanna & Sara

13 kommentarer:

Anonym sa...

Mr. Kvack ;)

Anonym sa...

Orkideénörden anmäler sig... Jag kommer in å går igenom hur ofta de olika orkideérna ska vattnas...

(Jo, jag har ungefär en miljon hobbies å intressen...)

Karin sa...

Hmmmm, tänkte först Rosa om det är en flicka men om det är en pojke får nog förslaget bli Pinky Winky.... : D / Ha det bra, jag kommer in och hälsar på en dag och tittar på allt nytt....Karin

AnnaB sa...

Bruno ska han ju heta förstås! Passar ju perfekt på brunsons.../ Anna

Anonym sa...

Pinkandy :-) kan det funka ?
Sussie

Anna sa...

Men hallå! Det är ju Duckie och inget annat! :)

Tinto sa...

Tora Tålamod såklart! Alla ser ju hur lugn och fin hon sitter där trots alla scrappiga tossingar som flaxar omkring och dreglar o tafsar på sakerna runt omkring :)

Linnéa sa...

Om han är en ´kille ska han heta Ingvar
Om hon är en flicka heter hon Ingegärd

:D

Anonym sa...

*han heter ju Norbert.. det syns lång väg =)

Anonym sa...

Duckie eller Ducky!! Lätt o säga - "Nu ska lilla Duckie ut och rasta sig!!" Och lukta på blommorna.........!! Kram på er!
Misan

Misans Blogg sa...

Oj oj oj, såg inte att det redan var "taget" F´låt! Vad kan vi då hitta på?
D´aqua K [dackvak,duck-quack]!!
Kram igen!
Misan

Anonym sa...

Mitt namnförslag är Fröken Flora om det är en flicka eller Mr Blom om det är en pojke.

Anonym sa...

Jag tänkte "Donald" så fort jag såg den, så det är nog en pojke... ;)