4.10.08

Blomhav

Oj oj oj, oj oj oj.

Stackars Sara springer omkring med fuktiga ögon här mest hela tiden... Rörd till tårar över alla omtänksamma blommiga gester vi fått! Man kan nästa undra om det är en blombutik man kommit in i. Så himla vackra arrangemang har vi fått! Vi tackar och bockar och bugar, igen.

Lite mellan alla blomsterflickor (har varit flickor, hittills i alla fall) så hinner Sara dema vår krympplast. Det blir så himla fina små tags. Men jag vet inte om jag vågar försöka själv än, lite läskigt är det allt. Men jag har aldrig sett någon använda embossfönen till det! Häftigt!

Gulliga AnnaAnna pratar oavbrutet om promarker-pennorna som hon sitter och demonstrerar. Hon är så duktig! Jag har sugit åt mig massa tips, tack Anna! (Fast hon är inte särskilt fotogenic...!).

Härliga Mari har hjälpt oss i kassan idag, vilken klippa! (hoppas inte Sara byter ut mig!) Hon är en riktig pärla och har hållt reda på massa priser som ingen människa kan håll i huvudet. Alla dessa reapriser liksom - det är inte lätt!

Åter till arbetet!

♥ Sanna

Inga kommentarer: