4.10.08

Papparazzi

Såhär snygga är vi nuförtiden!!


Chefen:


Guldklimten Bodil har sytt dessa ursnygga (och urpraktiska) förklädena till oss! Nu är det bara de små rosa saxarna och de rosa måttbanden som saknas!? Chefen?!?! ;-)

Det var förvånansvärt enkelt att minska ner bilden och få in den här... Nu lär det ju garanterat inte fungera igen...

Det har varit en succé, en riktig kanondag. Sara och jag lär ligga som små döda sillar på sofflocket resten av helgen nu. Det har varit mycket nytt och många nya intryck. Men ack så fasligt roligt!!

Och titta vilka fantastiska blommgrejjer vi har fått! Det är ju nästan så vi fått dåndimpen. Jag fick ett foto på chefen när den hemlige agenten lämnade sin urtjusiga orkidée. Men jag vågar nog inte lägga upp det för hennes illröda ansikte är föga smickrande... *garvar*

Det har verkligen varit dagar som värmt hjärtat, vi tackar alla våra kunder och medhjälpare som gör butiken möjlig. Nu är det bara att ladda inför nästa vecka! För vi har ingen rast och ingen ro! (ibland hinner man inte ens gå på toa - än mindre äta!) Det är första dagen på resten av våra liv och vi satsar stenhårt på att bli så bra som bara möjligt!

Vi tar tacksamt emot idéer och inköpsförslag i butiken och via mail, en låda finns nu på disken och den vill matas med mängder av små bra lappar :-) Dessutom är den snygg att se på! Det är undertecknad som dekorerat den och jag fick sådana lovord från Chefen att jag blev alldeles spak! Vi får se om den fastnar på bild till nästa gång...

Så kära vänner; Gör något kreativt idag!

♥ Sanna


2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att vi skall göra något kreativt idag.......Absolut efter besöket hos min chef!!!/Hepp!!

Anna sa...

Jättefina! :)