6.10.08

JulTag

Att hänga på ett paket och skriva till/från på baksidan eller också hänger man tagen på ett dörrhandtag eller i granen.
Själva stommen är tillverkad av en bit ganska tunn kartong men det går alldeles utmärkt att bara använda cardstock+ mönstrat papper eller om man vill ha det lite styvare, ett extra lager cardstock inuti.På första bilden ser man framsidan av tagen och där har jag använt mej av ett härligt rött papper med mönster av järnek. Peppret kommer från Kaiser Craft och är hämtat ur serien Winter Wonderland. Den runda stämpeln kommer från Inkido och bladen är från Prima. De prickiga organzabanden vet jag inte märke på men både de och allt annat jag använt mej av här finns inne på Brunsons just nu, men skynda för sakerna fullkomligt sugs ner från hyllorna för tillfället, sån åtgång är det på julpapper mm. På tagens baksida har jag fäst grön cardstock från Bazzil och över det en bit av ett runt scalloped ark från Making Memorier.

Runt om alla kanter har jag inkat massor med fluid chalk i färgen Dark Brown.

/ANNA

Inga kommentarer: