3.10.08

Skojjar inte!

Jag skojjar inte - dom ringlade!
Ja, Annmari åtminstone... :-)

Först troppade några stycken in i sakta mak, och nästa gång vi tittade upp så var det typ trettio personer i butiken och tio på kö till kassan!

Våra underbara klubbvänner gjorde vår första - och absolut inte sista - klubbkväll till en succé! ♥

Idag har vi nyöppningserbjudanden i hela butiken och redan har många nyfikna kikat förbi. För att fynda och florera bland alla underbara nya saker som vi slängde upp i morse. Men också för att skåda Sara och mig i vår nya läckra outfit!!! :-))

Idag har vi också hunnit packat upp underbara, skojsiga och lekfulla papper och stämplar från Bampop! (Efter utskällning av den stackars postgubben). Som vi kved omkring, nästan allt ont var förlåtet postgubben när han gick iväg in i helgnatten (det lät romantiskt... Klockan var typ 12.00).

Och blommor, vi har fått blommor! Ja, förutom den jag köpte till oss... Vi var lite oroliga där men tvivla icke mina vänner - det finns alltid dom som tänker på en!! *vi tackar, bockar och bugar* *i vår nya snygga outfit!?!?*

Välkomna alla pysslare!!

♥ Sanna

3 kommentarer:

Anna sa...

Ropen skalla: Bilder på outfiten! Bilder på outfiten! Bilder på outfiten! :)

Brunsons sa...

Men Anna då - du får la palla dig hit! Snyggast i verkligheten :-)

♥ Sanna

Anna sa...

Hann inte, ni la upp bilderna innan jag återvände hem till Halmstad igen :D Men jag kommer, var så säker!