20.10.08

DT-träff

Då har vi haft vår alldeles första DT-träff, det var sååå mysigt!
Vi pysslade som galningar, käkade äggamacka och fixade ett kylskåp (så nu kan jag dricka kall cola-light på jobbet :-)). Tänk vad man kan hitta på på några timmar?!

Personligen kändes det lite skrämmande, alla är så duktiga. Dom behöver bara öppna sin gottepåse och sen kastar dom ihop alster. Så himla duktiga och kreativa! Vissa hann med flera stycken LO:s, medan jag hann med en och en knappt påbörjad... Lite långsam. Susanne höll mig tack och lov sällskap :-))

Och så har jag ju självklart hitta en till scrapsak som jag bara måste ha (väska). Hur kan det vara möjligt tänker du? Alltid, alltid - inga problem.

Visst är det så bra att kunna scrappa i en affär?? Är det något som saknas är det bara att punga ut med börsen! (Mitt personliga motto är "det man inte har i talang - får man ha i prylar").

Ni har väl lagt märke till att vi har pysselkvällar här i butiken! Passa på att boka dig!
Uppdatering av alster kommer inom kort :-)


♥ Sanna

Inga kommentarer: