15.10.08

Maya Road minialbum

Hej!
Här kommer ett minialbum jag gjort om min systerson Hugo! Albumet heter Wings Chipboard Album och kommer från Maya Road. Albumet, alla papper och de ljuvliga blommorna från Prima finns hos Brunsons och även en hel del av dekorationerna (t.ex. Chalkboard Alpha och Bingo Card från Jenni Bowlin, tags från Elle's Studio och det grönrosa bandet från Heidi Swapp).







Jag täckte först alla sidor med mönstrat papper, chalkade kanterna, sen limmade jag dit fotona och chalkade igen. Efter det satte jag dit alla dekorationer/stämplade och allra sist kom texten. Första och sista sidan är målade med akrylfärg.

/Anna (Augusti_73)
Edit: Kila in på http://www.brunsons.se/ och handla det bedårande vingalbumet från Maya Road! Finns under Album - Övrigt.

1 kommentar:

Tinto sa...

Nämen kolla!! Vilket superläckert å underbart album! I love it!