5.4.09

Clearalbum från 7Gypsies

Jag älskar att göra minialbum, och nu har jag för första gången gjort ett clear album! Jag har varit sugen på det hur länge som helst men har aldrig kommit till skott - förrän nu, när Sara skickade mig ett härligt clear album från 7Gypsies. Det kändes lite trixigt först, att försöka tänka på vad som syns både på fram- och baksida, men efter ett tag kom jag underfund med hur jag ville göra. Att använda rubons ger en superläcker effekt!
Jag har bl.a. använt papper från Jenni Bowlin och Basic Grey, tags från Elle's studio, chipboardknappar, bokstavsstickers, crepe band och tickets från Jenni Bowlin, minialphas från Making Memories, stämplar från Cat's Life Press och rubons från Hambly.











Allt gott!
/Anna (Augusti_73)

2 kommentarer:

Sara sa...

Åh Anna,du är sååå duktig ♥ Jag är så glad att få ha med Dig i vårt DT!
♥ Sara

Susanne H / snuffehar sa...

Wow, wow, wow så snyggt! Nu vill jag också göra ett clearalbum. :o)
Kram Susanne H