16.4.09

Ni glömmer väl inte...?




Det pågår ju en utmaning här hos Brunsons och jag tänkte skänka lite inspiration. Utmaningen består i att tolka Jennys skiss som ett kort eller en layout. Du ska använda papper från minst två olika tillverkare samt att du ska ha med en egentillverkad dekoration. På min layout har jag använt papper från Jenny Bowlin Studio, Love Elsie (KI Memories) och pratbubblan är utklippt från ett American Crafts papper. Mina dekorationer kommer från alla möjliga håll, ugglan är Maya Road, blomman från Prima, den blå pärlbrads (hur säger man det i plural på svenska...??) kommer från Chatterbox och chipboardsvampen från SassaFrasLass. Biljetten har jag gjort själv i datorn (efter en mall från Mirabyll) och printat på cardstock. Bokstäverna är stickers från KI Memories. Bandet med stjärnorna vet jag tyvärr inte var det kommer från.

Nu vill vi ser fler tolkningar från er så sätt igång och skapa! och du, glöm inte att ha KUL!
Kram Susanne H

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du har gjort din tolkning av utmaningsskissen! Superfin! Scrapkram Jenny