23.4.09

Just Chillin´

Sara skickade ett paket hem till mig med underbara papper från Making Memories. Serien heter "Just Chillin' Girl" och är riktigt färgglad och fin. Den får mig att tänka på sommar, glass och tuggummi. :o)




Här kladdade jag lite med brun akrylfärg (chocolate) innan jag satte dit foto och dekorationer. Den rosa glittriga fjärilen är utklippt från ett papper i serien och några blingstenar fick bli fjärilens kropp. Den härliga bollbandet som jag använt är ett pom-pom-band med ståltråd i mitten. Riktigt läckert! Allt material, utom de små tiny alphas finns hos Brunsons.




Är inte detta pappert läckert så säg? Problemet är att både fram och baksidan är lika snygga... Bakom fotot sitter en damask från Heidi Swapp som jag hittade långt nere i mina gömmor. Jag har också lagt till &-märket (flair från American Crafts) samt glitterbokstäver från Making Memories (mini shimmer alphas). Allt annat finns i butiken.




Ett enkelt kort blev det också. Den fina vita cardstocken är embossad med ett blommönster. Jag drog lite med chalken över det för att få mönstret att framträda. Här kom pom-pom-bandet till användning igen. Ståltråden gör att det går att forma i princip hur man vill. Det funkar fint att fästa det med häftklammer, lim eller med gluedots.


Detta var allt jag visar nu men om du gillade detta, håll utkik för snart kommer det mera.

//Susanne H

Inga kommentarer: