25.4.09

Jag lovade ju mer MM...

Här kommer lite mer från mitt senaste DT-paket.



Finns det något som doftar mer sommar än syrener? På den gröna cardstocken har jag använt pappret 'Pink Floral' ur Just Chillin' Girl serien från Making Memories. Der randiga bandet kommer också från MM, serien Flower Patch. Det lilla jornalingkortet från Elle's Studio hade jag hemma men allt annat finns i butiken.



Här kom den snygga embossade cardstocken till användning igen. Runt kanten på detta har jag sytt med turkos broderitråd. Hjärtat har jag klippt ut på frihand, knycklat ihop lite, chalkat och färst på 3d-kuddar. Ovanpå det satte jag en metallknapp (flair) från American crafts som jag hade hemma. Ordet älska i titeln är stansat med alfabetet Jolly från QuicKutz.


Till sist ett litet kort av restbitar.
Rusa nu til butiken och köp din uppsättning av MM-papper. Just Chillin'-serien finns även i en Boy-variant. Den går i blått, grönt, brunt och orange och den är minskt lika snygg som Girl! Läckra "Puffy Alpha stickers" finns det också till båda serierna. Ursnygga!

Tack för titten!
//Susanne H

Inga kommentarer: