21.4.09

"Paus" Lo


Fick hem ytterligare ett underbart DT paket från Brunsons, Sara.
Här kommer den första Lo:n jag skapat av det.

Har här använt mig av ett svartvitt foto ( älskar det just nu). Fotot är från en sådan där underbar "paus" som man behöver för att ladda batterierna, en underbar fikastund i skogen.

Material; Ljus ljusblå/grå bazzil. Det underbara mönstrade papperet är från My minds Eye,
Bella Bella. Det är ett dubbelsidigt papper så jag har använt mig av båda sidorna (lika underbara båda två).
Det blå prickiga papperet bakom är från 7 gypsies.
Thickers från American Crafts. Blommor, knappar från Brunsons (dock är rosorna privata)
De underbara "pärlblommorna" från Jenni Bowlin.
Även en underbar liten "gemstjärna" som är från butiken, perfekt att fästa lite journaling med.
Rub ons på sidan från Basic Grey (privata)

Hoppas att jag inspirerat er lite! / Dt Annika

2 kommentarer:

Zarah sa...

Vilken vacker LO!

ANNAANNA sa...

Härligt å visst är det så ibland, at baksidorna på papperna också måste få massa utrymme.