5.4.09

Psst... Dags för utmaning!!!

I lördags satt jag i butiken och scrappade (hur kul som helst!) och det vill vi avsluta med en liten utmaning...den kommer här:


Regler:
Du ska utgå ifrån skissen ovan men du får gärna lägga till och draifrån, vända och vrida men det ska synas att du utgått ifrån skissen.
Du får delta med en LO eller ett kort i valfri storlek.
Du ska använda minst två mönstrade papper från olika tillverkare.
På ditt alster skall det finnas en egengjord dekoration (t ex: text, rivna blommor av spillpapper, piprensare – låt fantasin blomstra…).
Brunsons+DT team utser en vinnare som får ett presentkort på 150 kronor att handla för i butiken.

Maila ditt alster till info@brunsons.se senast den 30 april klockan 24.00.

Scrappa nu loss därhemma!

Lycka till!
//Jenny


Den här LO:n gjorden jag i lördags och är min tolkning av utmaningsskissen. Här valde jag att använda mönstrat papper från den härliga serien My Minds Eye. Jag har stansat ut blommor och dekorerat med piprensare och tyll. Jag hade också möjlighet att låna Tim Holtz häftiga hammare och har bankat struktur på alla brads. Thickers, minibokstäver, stämpel (”Together…”), fragments, vingar, spets, pearls…allt hittar du i butiken. Från mina gömmor kommer pärlflossen och ”happy” dekorationen.

Vi ses snart igen!

Scrapkram
//Jenny

1 kommentar:

Miss Muffin och Frk Snor & Glamour sa...

Det här tycker Miss Muffin och Frk Snor & Glamour verkar roligt. Inspirerande skiss och kul med utmaning att göra egen dekoration!! MIss Muffin tycker synd om sig själv som inte får tävla.."price you have to pay" - att vara med i det fabulösa DT-teamet!!