2.4.09

Vi på Brunsons är lite malliga...

just nu. Vi har nämligen den stora äran att ha en alldeles alldeles suveränt jätteduktig och supermysig gästdesigner. Hon har skapat en hel hög alldeles underbara alster av blandannat Inkidos och MakingMemories vår/påskpapper.

Bara genom att kolla på bilden här nedanför kan du kanske räkna ut vem hon är. Första rätta svar skrivet här i detta inlägg vinner en dekorationspåse. Senare i kväll (ca 22.00) kommer det att avslöjas vem hon är och massor av hennes superfina alster kommer att visas upp här i bloggen.
Om man vill se korten irl så kom in i butiken.

Ledtråd: Personen som gästar Brunsons har en alldeles egen stil när hon gör kort och inom den svenska scrap & papperspysselsfären är hon ett välkänt namn, korten nedan representerar hennes stil mycket väl.

Lycka till!/ANNA

12 kommentarer:

Maria sa...

Zarischka så klart!

Mimmi sa...

Jag gissar på Zarischka

Jeanette Wallén sa...

Lätt!!! Zarischka!!

Diana sa...

Ja, klart det är Zarah! :)

HelenaN sa...

Men jag skulle ju gissa på Zarah ju...!

Sara sa...

Jag skulle också gissa på Zarah/Zarischka.. För långsam! ;)

Ewonne sa...

Ingen tvekan om att det är Zarah!

Elina sa...

Det är ju Zarah jue! No doubt.

Anne-Lie sa...

Inte blir det spännande när alla är säkra på att det är Zarah...men det var den person som även jag tänkte lägga min röst på!

Sofia sa...

Ja Zarah var min gissning med

Nina sa...

Jepp, det lyser Zaragh lång väg av de där vackra korten :D

Jeanette sa...

I sista minuten!
Zarischka är ni ute efter.
Länkar från tävlingsbloggen