22.4.09

Vintage eller inte - det är frågan?

Jag vet inte riktigt om vintage är eller kommer att bli min grej, men jag var ju tvungen att försöka när jag fick detta härliga paket från Brunsons. Men nöjd blev jag i alla fall!

Här har jag använt papper från My Mind´s Eye, stämpel från Catslife Press, Grungeboard från Tim Holtz, bling från Heidi Swapp och Kaiser Craft, pärlor och emaljskylt från 7gypsies.


Nästa lo är också baserad på mönstrat papper från My Mind´s Eye med blandade dekorationer från bl.a. Kaiser Craft, 7gypsies, Making Memories. Fjärilar urklippta från MME papper och text "vackert" gjord med dymon.


I helgen blir det scrapträff på Annies Gård - kalas! Hoppas jag får mycket gjort, det börjar klia i fingrarna!!!

xo Tess

1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Det e väl klart åt vintagehållet iallafall. Jag tokgillar den första layouten och har kollat in den massa gånger inne i butiken, den lilla skylten är helschysst och så gilar jag hur du fått med stämpeln *smiles* den är ju klockren där.
Layout nr 2 är också fin, häääärligt blå och dymoremsan gör sig jättebra där. Fågeln, är det en brad???