21.4.09

"Vintage" kurs med Sara!Hej alla glada kreativa! Den här kursen var hur kul som helst! Här fick jag lära mig att göra mina LO:s slitna och gamla. Det var en kreativ kurs där man inte fick vara rädd för att smutsa ner händerna. Oj, vad vi skapade och inspirerades. Så här blev mitt resultat.
Har scrappat en LO på min dotter Agnes, där hon är utklädd till en fe. I bakgrunden skulle vi ha en cardstock och jag valde en mörkbrun. Sen rev vi mönstrade papper, raspade med sax och chalkade med Tim Holtz Distressdynor (jag är såld…) Jag valde mönstrat papper från Basic Grey, 7 Gypsies och My Mind´s Eye. Alla dekorationer som overlay från 7 Gypsies, härliga bokstäver i röd filt, tags, blommor, rosor, spets, pärlhänge, stjärngem, stora brads, Tim Holtz ”Imagine” tags – allt finns att köpa i den mysiga lilla butiken – Brunsons.

Vi ses snart igen!
Scrapkram
//Jenny

PS! Hur går det för er med era bidrag till utmaningen? Vi väntar med spänning...

1 kommentar:

Maria sa...

Tack Brunsons för det blingiga dekopaketet jag fick som vinst i er "gissa gäst-DT"-tävling, det passar mig perfekt! *gör tummen upp*