8.4.09

Väskkort istället för påskägg

Väskkort är inte något som jag gör sådär väldigt ofta...


Detta gjorde jag i samband med en kurs hos Brunsons där deltagarna skulle få prova på lite annorlunda vikningar och varianter.

Jag har använt cardstock från Bazzil och ett mönsterpapper från Kaiser. Blommor från Prima. Bladen är en punch från Martha Stewart. Den runda textstämpeln samt den söta lilla fjärilen kommer från Inkido. Fluid chalk i färgen chestnut roan länst kanterna och en vanlig svart filtspetspenna att rita ram med.


Inuti väskan har jag med en gluedot fäst en liten zippåse och tänkt att där kan man stoppa en chokladbit i.

/ANNA

ps. Jag har gjort traditionella påskägg, såna med godis i också... ett ligger på disken inne i butiken fylld med godis man får smaka av... Jag lägger up det här i morgon också.


Inga kommentarer: