25.4.09

Krokodil

Här är en busig LO med min yngsta dotter Linnéa. Vi har långt före säsong blåst upp krokodilen och Linnéa tyckte den var mycket spännande. Till den här LO:n har jag använt Making Memories härliga papper. Från pappret ”Doodle JustChillin’ Girl” har jag klippt ut blomma och uggla sen har jag raspat, rivit och chalkat med Tim´s Distress dynor på andra papper från samma tillverkare. I bakgrunden använde jag ett papper från Pink Paislee. Making Memories ”Puffy Stickers” är hur coola som helst, bubbliga och skimrande och givna på denna LO. Jag har inte använt så mycket dekorationer den här gången men mitt i den urklippta blomman har jag satt en ”Fragments” (givet..). Jag har bl a också använt pearls, blomma, tyll och pärlfloss.

Ha det så bra alla glada kreativa!
Scrapkram
//Jenny

1 kommentar:

Marja/Miss Muffin sa...

Jättefin, älskar dina färgglada, tokiga LO´s, de inspirerar!! Kram från Muffinen